OPRÅB!!!!
Der ligger en invitation til de 2 kommende møder ang. vores kommende minihelhedsplan. Kom og bland dig, giv din stemme til kende, og fortæl endelig hvad du/i ønsker og hvad i ikke ønsker.
Vi håber så meget på at kunne få en god dialog og hvad vi skal gå videre med.
Det første møde er d. 16 november kl 17.00 til kl 18.30
Det andet møde er d. 30 november kl. 17.00 til kl 18.00 hvor vi skal stemme.
Håber at vi ses over i Bellahøj Kirke.
Meget overraskende bålaften
Søndag den 2. oktober var der nok flere, der omkring klokken 15 kiggede ud af vinduer blot for at konstatere at den kraftige regn nok kommer til at sætte en stopper for vores bålplaner senere den dag. Men nej! Præcist klokken 16 kom solen frem igen og vi kunne ikke have ønsket os et bedre vejr. Vi håber, vi ser endnu flere beboere til næste gang!
En lille update.
Kære beboere.
En lille update med det forskellige ting der sker og er sket.
1. tak for et hyggeligt arrangemet i gården ang byggesagen.
2. Ved vores sidste beboermøde blev det vedtaget at vores beboerlokale er lukket for eksterne, så den er kommet under fanen Beboerlokale.
3. Vores husorden er ændret ved at det er kommet frem til at man godt må have vaskemaskiner i lejligheden, men den går under samme regler som en opvaskemaskine.
4. Der er bål hygge nu på søndag i gården, så kom frisk og få nogen hyggelige timer til at gå i et godt selskab, få en sludder for en sladder, og lær vores beboere at kende.
Bål i gården-1_compressed-1
KIg her, der er bål hygge i gården nu på søndag, kom frisk og vær med til at hygge, snakke med sjove og venlige beboere i gården. Der bliver set frem til at i kommer med jeres gode humør.
AAB27 - BLAND DIG I BYGGESAGEN, Oversigtskort
Her er den også, så i kan også se invitationen her.
Lidt blandet.
Vi skriver til jer her, for at sige tak for workshop 1, der kom mange spændende ting ud af det, som dem fra AAB tager med hjem og arbejder videre på, og er i gang med at gøre klar til workshop 2.
Hvis i vil deltage til workshop 2, er i så ikke søde at skrive til denne mail: kad@aab.dk for det er noget med at de skal have rigeligt materialer med så alle kan se og bruge tingene og komme med ideér.
HUSK workshop 2 er den 30 august fra kl 16.00 til kl 18:00.
Og der er også kommet lidt op med vild med natur.
Helhedsplan
Vi skriver lige til jer her om dagene hvor der er workshop, så vi er sikker på at i får det flere steder.
Den første workshop ligger Mandag den 15 august fra kl. 16.00 til kl. 18.00 i vores beboerlokale.
Den anden workshop ligger Tirsdag den 30 august fra kl. 16.00 til kl. 18.00 i vores beboerlokale.
Så kom frisk, men HUSK at i skal have tilmeldt jer hos Karina Dalgas på mail: kad@aab.dk men det skal gøres SENEST den 7 august.
Bent´s ferie
FERIE!!!!
Bent har ferie i uge 32+33+34, så der er alt hvad der hedder kontor tid er rykket til onsdag fra kl 11.00 til kl 12.00. Ellers må i skrive til ejedomsservice, hvis der er ting der skal laves eller bruge AAB appen hvis i har den på jeres mobiler. :)
Helheds planen
Så er der kommet lidt op fra Mette og Helle fra vores informationsmøde vi havde om helhedsplanen, så kan i læse lidt om hvad der blev snakket om og se præsentationen vi andre fik vist på selve dagen.
Referat, husorden og andre ting
Referat.
Vi har sat referatet ind fra vores beboermøde den 24 maj 2022 under afdelingsmøde, så i kan læse hvad der blev vedtaget og andre emner der kom op.
Fanen husorden.
Vi har også opdateret vores fane husorden, så den er up to date nu, og stemmer overens med den vi har fået udleveret.
Helhedsplan/renovering
Der kommer en fane ind på siden så i kan følge med, med den kommende helhedsplan / renovering ejendommen skal igennem. Så husk lige at sætte kryds i kaldenderen den 15 juni 2022.
Vild med Natur
Der er kommet lidt ind med vild med natur.
Lidt nyt fra bestyrelsen
Online booking i Hyrdevangen 16
Vi har fået ny server og det er derfor igen muligt at booke vasketid online.
Loftet i festlokalet er blevet isoleret
Af hensyn til støjgener er der opsat ny isolering i loftet.
Informationsmøde om kommende renovering
Onsdag den 15. juni 2022 kl. 17:00 inviteres til informationsmøde om den kommende renovering.
Ejendommen skal renoveres med nye vinduer, facader, radiatorer, vand med mere.
Mødet foregår i Bellahøj Kirke, Frederikssundsvej 125A.
Med venlig hilsen Bestyrelsen
Referat fra afdelingsmøde 17. august 2021
Smukke æbletræer i vores gård
Den 6. november 2021 har vi plantet to smukke æbletræer i vores gård.
Mvh
Vild Natur-gruppen
Invitation til havemøde
Synes du også vores gård trænger til lidt mere grønt?
Er du vild med vild natur?
Vil du gerne se vores afdeling i anden sæson af "Giv os naturen tilbage", som vises på DR?
Hvis ja, så kom og få en snak med os i gården. Vi vil være til stede
https://www.dr.dk/drtv/serie/giv-os-naturen-tilbage_208260
https://haveselskabet.dk/tags/vild-have
Afdelingsmødet 2021
Kontortider på afdelingskontoret genoptages
Ejendomsfunktionæren og bestyrelsen kan igen mødes på afdelingskontoret.
Der er sat plexiglas op i forkontoret som afskærmning.
Der må kun være èn beboer på besøg ad gangen.
Kontortid ejendomsfunktionæren:
Hverdage kl. 07:00 - 07:30 - onsdage tillige kl. 11:30 - 12:00
Kontortid bestyrelsen:
Sidste torsdag i hver måned kl.
18:30 - 19:30
Se alle kontaktoplysninger her
Med venlig hilsen
bestyrelsen
Hvis du ønsker at få tilsendt en mail, når der er nyheder på hjemmesiden, kan du sende en mail til nyhed@afd27.dk - så bliver du skrevet på maillisten.
Opslag om affald
Kære beboere
Bestyrelsen minder om, at billedet (taget d. 8. februar) ikke viser et eksempel på korrekt affaldshåndtering - faktisk er det noget svineri.
Skrald smidt på jorden tiltrækker rotter og andet utøj, som vi ikke vil have i vores afdeling.
Det er hver enkelt beboers ansvar at smide sit affald i containeren - ikke Bents, og heller ikke bestyrelsens. Hvis vores vicevært bruger tid på at rydde op, har han ikke tid til at tage sig af vigtigere opgaver.
Hvis nogen er i tvivl om hvilket affald, der hører til i hvilken container, er man velkommen til at kontakte bestyrelsen.
Bemærk også at samtlige containere har skilte, der forklarer, hvad der hører til i dem.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
10. februar 2020
Information angående affaldshåndtering
I løbet af efteråret har vi udvidet vores skralderum. Derfor er alle skraldecontainere nu indendørs.
For at lette sorteringen af affald er der opsat skilte ved containerne. Er du i tvivl, læg da affaldet i almindeligt affald (dagrenovation).
For at systemet kan fungere, har vi brug for din hjælp - nedenunder kan du læse en kort vejledning om de vigtigste ting, som er gode at huske.
Hilsen Bestyrelsen
23. december 2019
Information fra bestyrelsen
Kære beboere!
Vi vil fra nu af atter bruge hjemmesiden aktivt i forbindelse med kommende arrangementer, vigtige driftsinformationer, referater m.m. Vi vil naturligvis stadigvæk hænge aktuelle informationer i alle opgange.
Hold gerne øje med begge steder.
Hvis man ønsker at kontakte bestyrelsen - ris, ros, forslag, spørgsmål eller noget helt andet - kan man skrive til os på email AAB-Afdeling27@aab.dk eller besøge os på afdelingskontoret (Frederikssundsvej 118B) sidste torsdag i måneden fra kl. 18:30 til kl. 19:30.
Med venlige hilsener
Linett, Jette, Jørli, Hamdi og Agnieszka
Hvis du ønsker at få tilsendt en mail, når der er nyheder på hjemmesiden, kan du sende en mail til nyhed@afd27.dk - så bliver du skrevet på maillisten.
Seneste nyt
- 10-Oktober-2017
-
Til beboerne i AAB afdeling 27
Ved seneste afdelingsmøde er Afdeling 27 overgået til den parlamentariske driftsmodel. Dette indebærer, at afdelingsbestyrelsen fremadrettet kun varetager de beboerdemokratiske opgaver, som er tillagt afdelingsbestyrelsen i lov om almene boliger, kapitel 2.
Kontaktoplysninger er opdateret her på hjemmesiden.